kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Bob Marley prat…

leave a comment »

Ha ha ha jag är modern igen enligt min dotter så är det tydligen modernt att tycka om Bob Marley igen så det måste betyda att jag är modern.

Hon kom hem efter påsk afton och frågade mig om jag tyckte om Bob Marley och jag sa ja det gör jag varför undrar du?

Nej jag och pappa pratade i bilen om alla människor som som går om kring med honom på tröjan i skolan hennes pappa hade skrattat och sagt jaha du men du vet väl om att din mamma gillar Bob Marley?

Nej gör hon sa Natalie.

Ja du om du ger henne ett glas vin och sen sätter på Bob Marley så sjunger hon med i varje låt…..

Jag bara skrattade när jag hörde det Bob Marley är nostalgi för mig och för mig tillbaks till en tid när jag var lite galen och hade underbart kul =) mycket kul =)

Sa till Natalie att nu får hon berätta för sina skolkamrater att hennes mamma var modern långt före deras tid kan inte låta bli att le och minnas.

Härliga underbara minnen……

Godnatt på er allihop Kramen Milla

 

Written by cammih71

12 april, 2009 den 10:41

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

