kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Snäll Katt =)

leave a comment »



Vi måste ha världens snällaste katt, vi hade bestämt oss för att raka honom nu till våren när värmen kom hit pga att han har fått så otroligt många knutar i sin päls.

( Vi hade bytt katt foder till en billigare sort vilket vi inte skulle ha gjort trodde att det var båg detta med foder för långhåriga det visade sig att jag hade fel)

Vår snälla katt låg helt stilla när vi rakade honom utom mot slutet när han började tröttna, men hade jag vetat hur lång tid det skulle ta så hade jag gått till en vetrinär.

Dessa bilder är alltså innan han blivit rakad stackarn men så otroligt snäll utom mot slutet men efter nästan 4 timmar så skulle jag också blivit förbannad.

Ska försöka ladda upp en annan bild på honom så småning om där man ser honom när han är rakad.

Nattis har åkt till farmor för att äta påsk middag så nu blevjag helt själv här ska göra lite mat till mig också så jag avslutar nu kram till er alla Milla

 

Written by cammih71

12 april, 2009 den 05:43

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

