kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Mamma duktig he he eller not.

leave a comment »

Vad händer ?

Här har jag börjat slänga en massa kläder som ska skickas till eriks hjälpen jag har tömt det mesta och lagt ner dom i påsar…….

Känner mig otroligt duktig …..så…..kommer min dotter hem…….mamma den här kan du inte slänga den älskar jag……suck……..

Nej faktiskt har det gått väldigt bra ändå än så länge är det bara 4 klädesplagg som jag fått ta upp igen.

He he sshyyyy säg inget i morgon ska jag börja med hennes mjukis djur he he ….

Nåt konstigt är det har fått sån otrolig energi kan det vara att jag äntligen kommit in i lediga helger där jag endast jobbar var 4:de helg eller är det den underbara solen som ger energi…..

Har en ledig helg till sen ska jag arbeta igen men vet ni vad det gör inget för sen är jag ledig i 3 helger igen JIPPI.

Nej ska knyta mig och gå till sängs .

Många grattis kramar till käre ”Far”

Kramen Milla

P.s saknar er och längtar till maj d.s Milla

 

 

 

Written by cammih71

8 april, 2009 den 10:19

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

