kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Olika saker men lite smått och gott eller…?

with one comment

Sitter med mitt alldeles sprillans nya tangent bord …..

Har varit på väg att handla den hur länge som helst ( Skulle kunna skylla på Nattis att jag inte har skrivit på länge men men kanske skulle skrivit lite mer men inte så mycket ändå sorry Miss MK jag er känner är urdålig på uppdateringar Kramen Milla)

Jag har så mycket att berätta och hur långt vill ni läsa frågan är ska jag dela upp det eller skriva allt på en gång =)

1. Natalie lekte med en ballong hemma som hon hade fyllt med socker ….harkel… hm…..japp just det  nytt tangent bord hon fick den otroligt smarta iden att ta bort alla tangenterna sätta in dom på sin rätta plats men först skulle hon blåsa bort sockret med min hårfön……(Tanken var god….harkel). En posetiv sida jag har ett nytt tangent bord.

2.Min arbetskamrat som jag har jobbat med i lite mer än ett år har sagt upp sig hon skrev ett långt brev till våran BC om anledningen till varför hon sa upp sig…..

Finns inget posetivt om det tyvärr….

Har själv funderingar på att säga upp mig men jag trivs så otroligt bra med alla mina arbetskamrater så ja visst det skulle jag kanske göra med andra också men om jag gör det nu så kommer det bli katastrof i sommar och en av mina favorit kollegor skulle sitta väldigt illa till om jag skulle göra det och hon vill inte tillbaks till min linje (och jag vet att det inte berodde på mig Miss MK )+ Att jag tycker att våran BC är bra även om jag med min närmsta chef kan ha vissa kontroverser så har jag tyckt att vår BC ändock har lyssnat på mig.

Det är tufft nere i våran avd och det är en otroligt stressande miljö och allt som Mrs CN har skrivit känns relevant även om jag tycker att det har lättat betydligt för mig så har jag även blivit väl medveten om att att det inte letas fel på mig så som det har gjorts på Mrs CN.

Jag har en erfarenhet som 1:e man i en liten butik som hade en egen handlare och jag har gått en BLU kurs + en hel del kurser som lärt mig otroligt mycket men som sagt jag håller med om att vad man än har gjort och vilken erfarenhet man än har så  kan man enligt vissa ingenting

Jag har även haft hand om en video butik där jag beställt varor betalat leverantörer sett till att butiken sett schysst ut och även tagit hand om alla pengarna och dylikt.

Jag har alltid ansett att man lär sig av sina misstag men här får du inte chansen till det utan man får veta att du har gjort fel och ingen förklaring på vad för sätt och hur man ska kunna rätta till det.

Ta tex min löneförhöjning som jag fick i dec inte ens det kunde jag få utan en kommentar om att ja du vet väl om att den kommer att dras in om du inte sköter dig…..

Det kändes som ett hot helt enkelt på samma sätt som alla dessa protokoll som man ska fylla i hela tiden och om man inte har gjort det så kan man bli hotad med tjänstefel.

Nog pratat om det .

Min dotter är världens gulligaste tjej härom dagen när jag kom hem så hade hon varit i centrum och köpt örhängen till mig. Hon vet att jag älskar pärlor och hade köpt ett par örhängen med pärlor till mig för sina egna pengar på hallbergs….. (Jag har världens sötaste dotter bara så att ni vet)

Här kommer punkt 3 sen blir det slut på ett tag till måste ju spara mig eller hur =)

Min dotters far och hans fru har köpt hus….suck….. jag bara suck……………………………

Okej jag vet jag bor i ett Garage som blivit ombyggt till en lägenhet så jag har ett loft och har på undervåningen ett stort rum med kök och med badrum och vi har delat av rummet så att vi har ett stort tv rum…… är jag det minsta avundsjuk på C &C ………. hm hm (Måste jag vara ärlig nu???)  okej jag är avundsjuk och svartsjuk och och och …….hm hm

Nattis vill ha ett eget rum och det vill faktiskt jag också ha men jag trivs ganska bra här faktiskt och har en (syster) granne som tvingar mig att vara social i mellan varven vilket kan vara bra när det gäller mig men jag erkänner ja jag är avundsjuk JAG Vill också ha =(

Nej slut deppat ska laga mat och sätta mig framför min fina tv och titta på en film .

Puss och kram till dig mamsen tack för att du lyssnade på din lite smådeppiga dotter Älskar dig Psst jag klarar mig alltid SMILE =)

 

 

Written by cammih71

7 april, 2009 den 07:38

Publicerat i Uncategorized

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. skicka brevet till mig…

    MK

    7 april, 2009 at 09:29


Kommentera

