kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag den ansvarsfulle vuxna…..eller?

leave a comment »

Fullt ös har det varit sen morgonen här och jag känner mig så himla duktig hrm hrm….

Vi har nu hunnit med att plantera frön och att dessutom hälla ut två av krukorna på golvet och om ni tror att de var de små personerna i hushållet som lyckades med det så tänk om den stora vuxna ansvarsfulla personen ska ställa krukorna i fönstret och blir slapp hänt på vägen dit hrm hrm hrm…..

De små tar fram dammsugaren och damsuger……..

Den vuxne ansvarsfulle personen tröstar sig med att göra äppelpaj (läs dom små gör pajen den store äter den he he he ….)

Vet inte hur många gånger jag diskat i dag eller hur mycket mat vi hunnit få i oss just nu sitter dom små framför tv och tittar på film med lite youghurt och smörgåsar när dom tittat klart så ska vi gå ut (Äntligen!!!!)

Men det är skönt att ha dom här men det blir även llite skönt att få frisk luft i sig också funderar på att göra varm choklad och smörgåsar och gå till skogen eller så går vi till lekparken…

Hallå där jag låter ju riktigt duktig eller hur he he he ….

Hur kommer det sig att den lataste mamman i världen helt plötsligt bara hittar på en hel del saker att göra ……?

Syster ringde för att höra hur det gick och när jag sa att klockan var 10 min i elva så höll hon på att få fnatt och säger stressigt :- Men vi har ju precis ställt tillbaka klockan hur kan det vara sommartid redan nu ….Nu fick vi ju det jätte stressigt ju!!!!

-Mr N syrran säger att klockan är 10:51 och att vi skulle ställt fram klockan i natt!!!!

Jag bara skrattade det är inte ofta jag kommer före syster med sådana saker så det var faktiskt riktigt kul…..

Men lite synd tyckte jag om dom i alla fall nu fick dom tydligen jätte bråttom.

Men lite skade glädje blev det också med tanke på att när jag berättade vilken tid Davido var uppe i morse så sa hon bara vad skönt .

Vad skönt????

Som om det var värsta sovmorgonen hrm hrm hrm…..

Men ska jag vara rättvis så är det nog det för henne.

Stackars lilla syster har man 4 barn så har man nog inte många sovmornar.

Nej ska börja göra smörgåsar och göra lite varm choklad filmen är förhoppningsvis slut snart så då ska vi gå ut.

Psst Saknar dig mamsen.

Kramar från Milla

 

 

Written by cammih71

29 mars, 2009 den 01:34

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

