kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

En Favorit är hemma hos mig….

leave a comment »

Får man ha favoriter bland syskonbarnen?

Jag menar jag älskar alla mina syskon barn men det finns en som verkligen rör vid mitt hjärta.

Han är så otroligt go och så otroligt snäll och han har alltid sprungit emot mig med öppna armar och velat ha en kram från mig när han har sett mig och riktigt strålat av glädje av att se moster Milla.

Är det då så konstigt om han fått en speciell plats i mitt hjärta …..

Sen så avgudar han min dotter och frågar alltid efter henne om hon inte är med när jag hälsar på.

Jag har fått låna honom i helgen och vi har haft det hur mysigt som helst syster berättade att han hade vaknat vid halv fem tiden igår bara för att han var så spänd på att se oss och för att han ville åka till oss.

Vi släckte ner alla lampor igår och skulle spela kort och andra spel under 20:30-21:30 och han skulle få tända alla ljusen  i och med att vi förberedde allt så kunde han inte hålla sig ifrån att fråga Nattis hur många minuter det var kvar och det gjorde han i en halvtimme ungefär 2g/minut =)

Efteråt så tittade vi på en film och han sommnade…

Jag och Nattis tittade klart och gick sedan och lade oss och precis innan jag ska somna så är han uppe och rör sig för han undrade var vi var.

Efter det så somnade vi om bara för att bli väckt ungefär kl2:30 när david viskar Camilla Camilla Camilla.

-Ja David?

-Jag kan inte sova……

-Du måste försöka klocka är bara mitt i natten

-Okej.

Håller precis på att somna om.

-Camilla

-Ja David?

-Jag har ont i magen

-Ska du försöka att gå på toaletten

-Nej

-Vill du ligga uppe i min säng så kan jag ligga i din säger jag

-Ja det kanske funkar..

Vi byter plats och jag håller precis på att somna ännu en gång

-Camilla

-Ja David

-Jag drömde en mardröm….

-Vill du att jag ska ligga bredvid dig

-Kan du göra det?

Jag kryper ner och ligger skavfötters med honom och håller ännu en gång på att somna om….

-Camilla ?

-Ja David?

-Det är för varmt det hettar…..

-Lägg dig ovan på täcket så klanske det känns bättre men nu måste du sova David…..

Jag vaknar tidigt i morse av att någon snarkar riktigt högt och jag vänder mig om och tittar ner mot huvudkudden för jag vet ju att han låg där men jag ser bara täcket och tänker stilla att han ligger under täcket skönt då kan jag somna om lägger mig ner ígen och helt plötsligt ser jag en kille som sitter på knä med ett stort leende…..

-Du är vaken säger jag……

-Ja du med säger han och skrattar högt…..

Klockan är nu 5:41 innan omställningen av klockan……

Jag har satt på en film åt honom och nu sitter han och Nattis och tittar på sky high..

Och jag har bakat scones till frukost n och inser att vid den här tiden brukar jag gå upp ungefär när jag är ledig så nu ska vi sätta oss och äta en god frukost med marmelad och ost och äta tills vi spricker.

David saigår att han hade ätit så mycket att det kändes som om magen skulle spricka.

Tack och kram från mig för att jag fått låna honom i helgen syster

Kramar från Milla

Written by cammih71

29 mars, 2009 den 09:37

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

