kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Smått och gott ….

leave a comment »

Japp tänkte slänga ur mig några ord igen har en vän som är väldigt trött på mig just nu för att jag inte skrivit på länge.

Sitter och väntar på en kompis som ska komma över så det blir väl inte så länge som jag skriver men men några ord hinner jag med.

Ska få en ny tv igen han såg på min gamla och sa att den duger inte ska själv köpa en ny så du får min gamla hm hm hm….

Ska tydligen vara något med hd tv bättre skärpa och bättre bild hrm hm…..

Har ju fortfarande inge fungerande tv singnaler allt försvann när vi gick över till det digitala nätet och min boxer sänder så dåliga signaler att jag bara får in en massa brus och störningar de få gångerna jag försökt se något på nån kanal..

Så vad gör jag i stället jo jag läser en massa och jag jobbar och ser på film för dvd och video fungerar alldeles utmärkt har en massa filmer i skåpet nu…

Jag tiottar aldrig på melodifestival eller lets dance eller något annat liknande vad jag tittade på när jag fortfarande hade de analoga näten var csi whisper och lite andra roliga tv serier och sådant kan jag ju sakna ibland eller Nattis saknar det nog mest…

Ja ja har inte tittat nu på ca ett och ett halvår och har ändock överlevt ……

Det var en ung tjej som blev påkörd av tåget här häromdagen och hon var 13 år men innan man fick reda på något så hade en massa människor försökt få tag i en just pga att Nattis brukar gå den vägen till skolan och detta var vid 8:00 tiden.

Jag satt på busstationen när jag hörde hur nån skrek att alla tågen var inställda pga av olyckan och trots att jag vet att hon var hos pappa som bara bor några meter ifrån skolan så blir man orolig.

Jag tog med Natalie till en skönhets salong igår hon har en massa pormaskar och småfinnar som hon skäms för och som hon inte kan låta bli att kläma på vilket gör att hon går om kring med små sår och skäms då ännu mer.

Jag har försökt att berätta för henne hur hon ska använda skönhets medel och liknande men på något sätt så stänger hon av hörseln när det kommer till rengörongs biten eller så försöker hon ett litet tag men i och med att resultatet inte kommer med en gång så slutar hon.

Hon använder inte smink eller så utom någon enstaka gång när hon ska på skoldisco och då är det jag som fått hjälpa henne med sminket så det är inte för att hon använder smink som gjort att hon fått pormaskar.

Så jag tog henne till en salong som gjorde rent ansiktet på henne och så beställde vi en ny tid.

Jag frågade hur hon tyckte att det kändes om det var jobbigt eller pinsamt men nej hon tyckte att det var så skönt.

Hon hade fått ansikts massage och rengöring och hon kände sig så fin( YES )

Så går dagen slutade med en ganska nöjd mamma och dotter som åt på kina och sen sakta gick hem.

Nej försöker skriva senare istäälet ska försöka hinna möblera om innan Mr R kommer ska se var jag vill ha den nya tv:en

Kramar från eran Milla

ps mamma saknar dig Ds

Written by cammih71

26 mars, 2009 den 06:44

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

