kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Stackars lilla mamma.

leave a comment »

Min egna lilla mamma är här nere igen och ska passa min systersbarn när hon och hennes make firar smekmånad.

Jag ringde till henne när jag satt på bussen och skulle åka hem vi pratade en liten stund sen sa hon att hon skulle ringa upp (min syster har 4 barn så tiden räcker inte alltid till )

Jag visste att hon skulle glömma att ringa upp och mycket riktigt hon glömde 🙂

Sen så visste jag att hon skulle få dåligt samvete och mycket riktigt hon ringde i går med dåligt samvete.

Hur många gånger jag än säger att det gör inget och att jag vet att man glömmer så hjälper inte det.

Trots att hon ständigt säger att jag är en av dom få som inte blir rabiat när hon glömmer eller ångrar sig eller inte orkar så finns det en liten skuldkänsla i henne och den är svår att mota bort min stackars lilla mamma.

När hon bodde här nere så for hon som en vilde runt om kring för att räcka till åt alla och brukade säga att det var skönt att hon kunde ringa till mig dom dagar hon inte orkade och veta att jag inte skulle ta illa vid mig eller bli arg.

Och vet ni jag är ju själv en person som behöver ensam tid så varför skulle jag bli arg om nu min mamma inte orkar vara social hela tiden och inte orkar träffas men jag förstår henne man får dåligt samvete för att man inte orkar och man vill inte göra någon ledsen.

Nej det varnog bra för henne att flytta upp så att hon kan ta hand om sig själv i stället.

Måste sluta nu ska till jobbet och försöka arbeta eller nåt .

Älskar dig mamsen kram från din Milla

Written by cammih71

6 mars, 2009 den 10:57

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

