kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Bytes dagar och grannhjälpen bara +++++

with 4 comments

Sorry Miss MK datorn har varit beslagstagen av min dotter och hennes vänner så jag har tyvärr inte haft möjlighet att uppgradera mig.

(Det är så skönt att alltid kunna skylla på andra eller hur =) )

Smyg tagit datorn medans Nattis är på sånglektion och försöker hinna svara på mail och annat.

Fick reda på idag om något som heter grannhjälpen där man kan lägga in annonser på det man behöver hjälp med eller om man själv kan uträtta något så himla bra du kan få hjälp av grannen som tex vi som har en sångpedagog precis runt hörnet där Nattis nu äntligen kan få hjälp med att utveckla sin röst utan att behöva åka in till stan.

Ska sätta in en annons om någon skulle kunna hämta alla mina saker som inte fungerar och som mot en billig penning skulle kunna köra till tippen jag har en tvättmaskin som inte fungerar en diskmaskin som läcker vatten en data skärm som troligen fungerar men som är stor som ett hus ja en massa saker skulle lätt kunna fraktas bort om man hade bil…..hm hm hm ….

Vi har börjat med en helt underbar grej på jobbet som jag tycker var suveränt Miss MA och jag byter matlåda med varandra jag har vad våran Stf sa ett I-lands problem nämligen…

Jag kan inte äta mat som jag själv har gjort kvällen innan och framför allt inte om jag ätit det på kvällen dessutom.

Maten bara växer i munnen om jag äter mina egna rester och det brukar sluta med att jag slänger maten (om jag nu får med mig den) och så går jag och äter godis istället.

Nu så får jag mat av min arbetskamrat istället och hon äter min mat och jag får i mig en riktig lunch + maten som hon gör är ju inte jag van vid när det gäller kryddor och dylikt.

Maten jag fick idag var så himla god det var torsk med någon sorts röra och svartkaviar + potatis och det var så himla gott ( Miss MA jag måste få receptet på den bara så att du vet =). )

Idag på jobbet så har jag mest skrattat hela dagen jag har strulat gjort fel och jag har allmänt talat undrat om jag haft mina hjärn celler i ordning vad jag än har gjort så har jag antingen förlagt saker eller så har jag tappat saker som tex jag använde saxen i 2 sekunder och lade ner den på ”sin” rätta plats trodde jag men jag hade bort den på nolltid och sen hittade jag den inte igen…. Jag har tjatat på andra om att dom måste skriva in saker rätt i protokollet och när jag kom ifrån fika rasten på morgonen så Kom Miss CN fram till mig och undrade vad jag hade skrivit på protokollet och varför jag hade skrivit det där (jag hade skrivit fel…..)

Tur att jag är ledig imorgon så att dom kan rätta till alla mina fel som jag gjort idag och utan att jag är där och undrar varför inte alla mina arbetskollegor inte kan läsa mina tankar…….DET skulle faktiskt underlätta så himla mycket om dom kunde det för då skulle jag slippa delegera ut saker som måste bli gjort med lite Tankeläsning så har dom fixat allt inom nolltid….=)

Saknar dig i min linje Miss MK du kunde i allafall läsa mina tankar eller så var det bara så att du visste också vad som verkligen var PRIO 1 och vad som var PRIO 2…..suck…..jag minns en gång för längesedan det fanns en person som var så himla bra i min linje hm hm hmsuck  (Svikare =(  )

 Nej nu ska jag springa iväg och hämta min dotter ha en underbar kväll och krya på dig Miss MA kramen till er Milla

 

Written by cammih71

4 mars, 2009 den 07:07

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Åh va snäll du är! Jag saknar dig med! Du var ju den som tiden att flyga iväg när man jobbade nära dig. Du är guld! och du.. jag är ju kvar fast inte så nära bara 😉

    MK

    4 mars, 2009 at 07:17

    • Miss you any way…..:(

      camilla

      6 mars, 2009 at 10:39

  2. Du är ju för gullig. 🙂 Jag mår mycket bättre nu och självklart ska du få receptet.Jag måste få dina också. :DKram!

    MA

    5 mars, 2009 at 05:55

    • =) självklart får du mina recept oxså men jag höftar en hel del och lägger i saker utan att mäta men vi gör ett försök kramen

      camilla

      6 mars, 2009 at 10:41


Kommentera

