kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Blandat….

with 2 comments

Ska iväg till jobbet en snabbis och rycka in i några timmar Nattis ska få vandra lite i affärer under tiden så troligen kommer vi hem med en hel del nytt för henne.

Hade en kompis över på blixt visit i fredags och då kan man säga blixt visit jag tror hon var här i ca 10min sen åkte hon hem igen.

Hon ville bara komma hemifrån och andas lite hennes man har fått influensan och barnen hade inte velat somna så hon behövde en paus bara en liten stund och hon ringde och fråga om hon fick komma och andas ut bara en liten stund.

Självklart sa jag men lika snabbt som hon var här lika snabbt fick hon dåligt samvete för makens skull.

Sen fick hon dåligt samvete för att jag skulle bli sviken för att hon ville åka hem.

Jag skratta bara och sa att hon får komma när hon vill och stanna hur länge hon vill och hur lite hon vill utan att hon ska få dåligt samvete för det.

Igår lördag blev jag inbjuden till Mrs T att äta lite gott och se på melodifestivalen jag brukar inte titta och i princip så gjorde vi väl inte det heller vi satt ute i köket och ungarna satt i tv rummet och vi gick ut vid finalen.

Allvarligt så tycker jag att det var roligare vid den melodifestivalen som var för några år sedan alla dessa del finaler gör mig bara uttråkad.

Ska titta när det blir den stora finalen men just nu kan  jag lika gärna vara utan.

Nattis har fått sång lektioner i julklapp och ska börja gå till en sångpedagog från och med nästa vecka hon sjunger hela tiden och har sjungit på både dop och bröllop och hon vill verkligen lära sig sjunga på rätt sätt så nu får hon chansen.

Nej dags att görasig i ordning och se till att komma iväg solen skiner och det ser så härligt ut.

Min chef har blivit sjuk så jag måste in och fixa lite i och med att det är månads skifte +att jag måste ändra lite på schemat för nästa vecka men men det går det med allt går bara man vill har ju nån sagt nån gång i tiden eller ?

Ses sen kramen Milla

 

Written by cammih71

1 mars, 2009 den 11:28

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stackars dig som fick åka in och jobba när du var ledig. Men du är ju så snäll!

    MK

    2 mars, 2009 at 10:10

    • He he visst är jag hela 3 timmar jobbade jag =) *s* men tack ändå Milla

      camilla

      4 mars, 2009 at 05:58


Kommentera

