kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Absolut ingenting egentligen…

with 6 comments

Har ätit klart och bestämde mig för att skriva har en vän som klagar på att jag skriver för lite.

Jag uppdaterar ju aldrig var hennes ord (He he Miss MK)

Så jag beslöt mig för at skriva några rader ändå.

Var på bio igår med min dotter och en kompis till henne en arbetskamrat följde med också vi såg på Bedtime story en liten charmig film som jag troligen skulle uppskattat om jag varit bra men nu kände jag mest mig så febrig och ont överallt att jag mest ville hem men men säg det ont som varar mår klart mycket bättre idag och tror att det hela är på väg att vända.

Tänkte på det igår hur ovanligt det är med barn som vet att det faktiskt kostar att gå någonstans och göra saker Natalies kompis ville hela tiden betala för sig både på bion och på Burger king självklart fick hon inte det men jag uppskattade tanken.

Jag brukar låta Nattis få ta med sig en kompis på bio och då brukar vi även passa på att äta skräpmat  men det sker kanske högst en gång i månaden so why not.

(eb bekänelse har ätit skräp mat 3 gånger på en vecka just nu he he men nattis var bara med 1 gång så då räknas det ju egentligen inte eller…… )

Natalie och jag brukar gå iväg på bio 1gång i månaden om det finns något som vi vill se vi har nu en ganska enkel smak action äventyr och sagor en arbetskamrat som stod i kassan när jaf handlade mina filmer utbrast men Camilla ska du titta på dom här filmerna det är ju kill filmer hm hm hm …

Okej jag vet att jag tycker om krigsfilmer och äventyrs filmer och sagor men jag trodde att jag var lika barnslig som min dotter när det gällde film smaker och då är min fråga är killarnas film smak också nere på en 12 årings nivå.

Detta var absolut ingen kritik om man då betänker att jag själv ser på dom och jag kan ju inte kritisera mig själv eller…

Du Miss MK en av anledningarna till att jag inte skriver så ofta är för att jag har en tendens att babbbla om allt och inget och just nu blev det om ingenting alls egentligen.

Så alla som blev frustrerade när ni läsre detta trots rubriken så pekar jag bara ett finger på Miss MK och skyller allt på henne.

Ha en bra kväll nu allihop kramen

Written by cammih71

26 februari, 2009 den 08:08

Publicerat i Uncategorized

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tyckte om titeln på ditt inlägg.Kände igen mig i den.*Sten är verkligen bra på absolut ingenting egentligen*

    Sten Blekman

    26 februari, 2009 at 08:11

    • Hej sten gick in och såg på din sida otroligt sorgligt att du ska sluta skriva nu när jag har fått syn på dig och att du inte skulle vara bra på något kan jag ju inte direkt hålla med om Skriva kan du i alla fall Ha det gott Camilla

      camilla

      26 februari, 2009 at 09:48

  2. Haha… försök inte lägga detta på mig nu. Och föresten så brukar min blogg också bestå av massa nonsens. Men det hör ju till! Just de bara lite inside information=Tacka gudarna att du var ledig idag! KAOS på hög nivå! /Miss MK

    MK

    26 februari, 2009 at 10:19

  3. Snälla Miss MK självklart måste jag skylla på dig om inte så blir det ju bara jag kvar och så kan vi ju inte ha det eller hur =) *S* Förstod ju att ni skulle sakna mig blir alltid kaos när jag är borta he he he *S* Ha det så gott vi ses i morgon Milla

    camilla

    26 februari, 2009 at 10:28

  4. Hmm låt gå för denna gången. Jag lyckades ju iaf få dig att uppdatera ;)hihi

    MK

    26 februari, 2009 at 10:43

  5. *S*

    camilla

    26 februari, 2009 at 10:55


Kommentera

