kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

PÅ loppet av några timmar …..

with 2 comments

Mår just nu inge bra ont i halsen och näsan rinner ögonen känns fulla med grus fryser och blir fruktansvärt varm om vartannat blääää…..

Och tänk er i morse var jag frisk…………………. men hallå vad var det som hände….

Reagerade på en man som kom till jobbet och stank av after shave eller något liknande blä…..

Började nysa och näsan började rinna tänkte tanken att undra om jag blivit allergisk men hur länge sitter det i då……

Nu mår jag urdåligt kände bara att sängen blir min bästa vän just nu ska jobba kväll i morgon och hoppas jag känner mig lite bättre tills dess.

Nej säger godnatt sov gott alla glada

Written by cammih71

23 februari, 2009 den 09:29

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du har nog åkt på flunsan som går. Stackars dig! Natti natti!

    imsy

    23 februari, 2009 at 09:33

    • Hoppas verkligen inte men jag mår mycket bättre idag men tack snälla för omtanken Milla

      camilla

      26 februari, 2009 at 10:17


Kommentera

