kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Vilken dag….otroligt nog har jag haft så himla kul idag hm.hm.?

leave a comment »

1. Jag kom i tid och gjorde det som skulle hinnas med innan öppning vi öppnar kl 8:00

2. 8.00 skulle en arbetskamrat komma…Han kom ca 20min försent (konsekvens?)

”allt förarbete på morgonen blev försenat jag själv i kassa och kundtjänst och självscanning”

3. 8:00 skulle praktikanten börja hon kom 8:30 (konsekvens?)

”Uppstarten av förbutik försenat ingen på fyllnad hämtad och datum kollen på kyl försenad”

4.Mina Älskade arbetskamrater kommer (YES!)

5.Fick en uppgradering av självscannings datorn igår. (konsekvens?)

”självscannings kassorna strejkar går ej att handla i och kunder står i kö ”

6. Andra kassören kommer sätter sig i kassa (borde inte bli någon konsekvens eller?)

”Plastfilmen från vårat kassa system syns utan för kassan kassören ropar CAMILLA”

”dom vet inte vad den bärbara telefonen ska vara till hm hm hm”

7. Flyttar kassör till en annan kassa startar om kassan ringer på bossen …..(konsekvens?)

”kassören ropar CAMILLA (hon har fortfarande inte förstått vad en bärbar telefon är till för)

kunden får inte sina pengar tillbaka”

8. Flyttar kassören till ytterligare en kassa.( ingen konsekvens eller?)

”tidsam tidningar ligger fortfarande på golvet ej uppe.

Kunder står i förbutik .

Min telefon ringer från caterings firmor och IT- avdelningar

Stf ringer och frågar vad som händer …..Hm…hm….

Raster förskjuts….

9. Pga av att självscanningskassorna inte fungerar så får vi mer kunder i de manuella kassorna. (konsekvens?)

”För lite personal i kassorna golv personal får rycka in”

10.Tidningsreturer ej rapporterade tidsam tidningar ej uppe i stället plockpallarna ej plockade (Konsekvens?)

”Camilla vill byta namn Camilla skrattar Camilla fortsätter att skratta vad mer kan gå fel idag säger hon (konsekvens?)

Kassör ropar (samma kassör som innan (BÄRBAR TELEFON???) kassan som hon sitter i nu =) allvarligt =)

IT kommer väntar på tekniker serverns fläkt fungerar ej därför serven nere därför fungerar inte självscanningen….

IT får vänta läääännnge mycket länge………

Vi får kööööer mycket köööer……

(Konsekvens?)

Personal i från golv får sitta i kassan Camilla som brukar vara klar med allt vid 10.00 läger ner sista returen på tidsam kl 15.30 plockpallar står kvar omstart av kassor och inventering klar 14:40 och Camilla skrattar (konsekvens?)

Självscannings terminalen för kortläsaren lägger av ringer IT pratar med Cissi hon känner mig ialla fall genom telefonen och vi skrattar……..(konsekvens)

Stf ringer berättar om en person som sökt arbete och som JAG rekomenderta inte har hört av sig……

Jag ringer syster rekomendationen kom ifrån henne ….suck….jag skrattar igen (konsekvens?)

”kassören jag redan flyttat på en gång ropar CAMILLA skrivaren i kassan hon fått igen har gått söndr ligger delar utan för som ska vara innan för……*S*”

Min telefon går varm har en telefonlur i örat och nackspärr och innan jag gick hem idag så ringde min dotter och berättade att akvariumet som redan läcker på toppen läcker ännu längre ner och det rinner vatten på byrån och byrån är skadad…..hm hm hm inget mer kan väl gå fel????

Konsekvens ?????

Camilla ska inte skratta då verkar det som om allt går fel….

Nejdå trots allt som varit i dag så har kunderna varit helt enkelt underbara och förstående och de har inte kunnat låta bli att skratta med mig för så fort jag trott att jag ska hinna med något så har något annat hänt detta som jag skrivit här har bara varit toppen på det hela där i mellan finns det alla andra saker som går fel….

Och personalen man jobbar med allvarligt talat dom är ett under av människor glada hjälpsamma och helt enkelt otroliga inte en enda sur min har jag sett idag så trots att allt kan gå fel så kan allt bli så mycket lättare när personen man jobbar med är glad ändå….

Och detta gäller även kunderna dom har lett mot mig skrattat med mig och varit så otroligt gulliga och hjälpsamma så faktiskt så har jag haft en helt enkelt underbar dag.

P.s är det någon som vet hur man lagar ett akvarium spricka i fogen och det droppar vatten …..D.s

Mamsen saknar dig =)

 

 

 

 

 

 

Written by cammih71

11 februari, 2009 den 09:49

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

