kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Jag fick skäll…hade tydligen misslyckats med min utmaning ändå…."hmpf"

with 2 comments


En ” hmpf ” syster till mig påstod att jag misslyckats med utmaningen bara för att jag inte la ut en bild från mapp 6 ”hmpf” ja mrsT det är dig jag menar blääää på dig *S*

Okej här kommer bild nr6 från mapp 6 hon sa att jag var tvungen att ärkna om fotona och börja från början igen….så att bild 6 är egentligen bild2…. hm hm hm …

Jag hade tur ändå det blev samma bild som jag har på portalen he he he … där fick du mrsT

Jag och några vänner till mig (jag har några trots allt) blev inbjudna att bli fotograferade och få en make-over och detta är en av dom bilderna (har bara fyra hi hi) som blev på mig trott eller ej.

Mitt hår är inte riktigt lika långt längre men inte så mycket kortare heller men men hoppas du blev nöjd nu mrsT ”söstra mi”

Kramen till dig gumman Milla

*Milla har näsan i vädret* *räcker ut lång näsa till mrsT*

 

Written by cammih71

10 februari, 2009 den 09:44

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Himla fin bild!! Kram

    Ullis

    10 februari, 2009 at 10:59

    • Jag tycker om den en av bilderna mrsT valde ut vi hade ju en del bilder att välja på när vi var där 😉

      camilla

      11 februari, 2009 at 06:05


Kommentera

