kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Mysiga vänner.

leave a comment »

Jag hade otroligt mysigt igår på vinprovningen det var inte alls som jag hade föreställt mig.

Med tanke på hur många vi var och hur olika vi känner varandra så måste jag säga att det blev otroligt lyckat lite smolk i bägaren var att tjejen som vi firade hade influensan och 40 graders feber men tror ni att det hindrade henne…nopp… som hon sa ”jag har sett fram emot denna fest sen november och tänker inte låta detta hindra mig”.

Strongt själv hade jag däckat total ++++ till dig mrs T kramen till dig.

Vi var ju lite olika en del tjejer som jag varit på tjejresa med och en del som jag känner genom mrsT och detta tror jag var första gången vi blandade oss ihop.

Men det blev en lyckad tillställning mannen som höll i vinprovning var otroligt för att utnyttja mrsT `s ord ”klämkäck” med humor som bara fick oss att vrida oss av skratt kan inte sätta fingret på det men kul var det.

Slutet på kvällen så sa han till oss att det verkade som om festen var lyckad för så högt i tak som det hade varit i kväll var det sällan han hade varit med om och till mrsT hade han sagt att det var verkligen mysiga vänner hon hade.

Och det har hon otroligt mysiga vänner vi skrattade och pratade och drack vin ja även jag lite grann i alla fall tog några droppar i varje glas för att kunna vara delaktig men sammanlagt så blev det bara ett halvt glas (vågade inte mer pga att jag blir så fruktansvärt dålig och fast det bara blev ett halvt glas så kände jag av det lite grann i morse när jag vaknade)

Nej tack gumman för en otroligt mysig kväll med otroliga vänner och mycket skratt .

Kramen till dig mrsT Kram Milla

Written by cammih71

8 februari, 2009 den 06:34

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

