kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

HA jag ska bli författare he he…

leave a comment »

Nu du mamsen har jag tagit det stora steget till att bli författare he he….

Om du undrar varför jag inte svarar på telefon eller inte har gått till jobbet så är det för att jag skriver på min nya bok hi hi hi….

Tänkte jag skulle skriva om alla i släkten som jämnt ska härmas he he …

Du vet precis vad jag pratar om men ingen annan kul va…..

Nej då mamsen jag ska och håller på med en bok men den blir bara till närmsta tjocka släkte och ni hrm… är ju rätt många …suck….

Oki det blir till dig och Håkan och självklart syskonen annars blir det för dyrt.

Hoppas du och Håkan har det bra där uppe i kylan mänga varma kramar från Mig.

P.s den blir inte klar inom det närmaste halvåret så det är ingen ide att börja tjata he he …D.s.

Written by cammih71

5 februari, 2009 den 04:46

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

