kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

En skamsen mamma erkänner…

with 4 comments

Jag är frälst i godis köper gärna med mig något gott på bussen…

Jag kan mycket gärna äta chips i soffan när dottra min har gott och lagt sig

(ibland har hon tyvärr super hörsel och då blir jag ju tvungen att dela med mig)

När hon lämnat godis påsen hos mig och äkt till sin pappa …hrm…så är den oftast slut innan hon kommit hem till honom….

Ibland glömmer jag att bädda sängen

(tyvärr rätt ofta men ni vet kvalstrerna trivs bäst i en nybäddad säng och jag trivs inte alls med kvalster)

Man måste lägga sig i tid för annars orkar inte hjärnan vara med hela dagen.

(Det är väl en regel som bara gäller för barn eller…..?)

Ibland men bara ibland så har jag köpt en film för att jag vill se den och inte alls har den råtta åldern inne

(egentligen så är den ju till min dotter….eller?)

Jag skolkade aldrig ifrån skolan när jag var liten….

(OCH mamma allt sånt är preskiberat bara så att du vet)

Jag älskar lever och kalops och spenat och allt som är nyttigt….

(bara det ligger på en annan tallrik än min)

Och Nattis bara så att du vet när MIN mamma gav mig en tid så var jag alltid hemma till den tiden…

(om jag bara inte ”råkade ”glömma min klocka…)

Finns säkert mer men nu blir det Natt för mig i alla fall så ska jag försöka hitta sängen och till min älskade mamsen du vet väl om att jag älskar dig och saknar dig mycket 😦

Kramar från Milla

 

 

 

Written by cammih71

3 februari, 2009 den 11:33

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. du skriver utrolig bra altså vennen:))) stor klem på deg

    Ann Helen

    3 februari, 2009 at 11:39

    • Taaack *S* Har aldrig riktigt passat in i rollen som den nyttiga mamman tyvärr skäms ibland när man pratar med sina vänner och man ”erkänner” sina synder 😀

      camilla

      4 februari, 2009 at 10:48

  2. Brunaböner och ärtsoppa hör oxå hemma på andras tallrikar… huuu får svårt att andas vid bara tanken jué 🙂

    Somligt

    4 februari, 2009 at 09:00

    • 🙂 kan ju bara hålla med.Någon fördel ska vi väl ha som vuxna väl :)Nyttigheter är för dom som fortfarande växer Kram kram Milla

      camilla

      4 februari, 2009 at 10:49


Kommentera

