kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Tack alla ni som förgyller min dag.

with 10 comments

Jag har några favoriter här på bloggen vissa av dom skriver med humor så man kan vrida sig av skratt…

Vissa av dom skriver med allvar och kanske med sorg….

Vissa av dom skriver mycket blandat ibland med sorg ibland med irritation och ibland med humor….

En del skriver lite små ironiskt och en del skriver bara från hjärtat om sin vardag…

Jag har ingen riktigt klar favorit men alla skriver så att jag varje dag innan jag går och lägger mig måste in och titta efter vad dom har skrivit ibland går jag även in på morgonen innan jobbet.

Alla dessa människor har hos mig skapat ett blogg beroende….”suck”…..finns det vård för detta???

Ett av problemen är att alla skriver så otroligt med ryckande så man kan ibland spendera timmar med att gå igenom alla favoriter usch på er…….

Nej tack för inblick i era liv Mvh Camilla

 

 

Written by cammih71

3 februari, 2009 den 09:29

Publicerat i Uncategorized

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Varsågod! ;)R.

    Roger

    3 februari, 2009 at 09:31

  2. Man blir snabbt beroende här.

    imsy

    3 februari, 2009 at 09:33

    • Eller hur vad göra? 🙂

      camilla

      3 februari, 2009 at 10:02

  3. ja man blir fort avhengig som vi sier hehe.. blir helt hekta vet du:) klem i kveldn

    Ann Helen

    3 februari, 2009 at 09:34

    • Jag har inget annat att säga än att jag håller med ännu en gång 😀

      camilla

      3 februari, 2009 at 10:02

  4. Ja, visst är det underhållande och tyvärr lite beroendeframkallande 🙂

    40+

    3 februari, 2009 at 10:49

    • Mycket framkallande fy fy fy på er 🙂

      camilla

      3 februari, 2009 at 11:35

  5. *S*Visst är det hemskt,detta beroende? =)

    ♥ Zombie ♥

    4 februari, 2009 at 04:50

    • Jag håller febrilt på att leta efter botemedel men än så länge har jag inte hittat nåt måste be er alla att sluta skriva så bra…..Tänk på stackars lilla mig 😦 *S* kram från mig

      camilla

      4 februari, 2009 at 10:52


Kommentera

