kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Tiden flyger i väg.

leave a comment »

Har haft en helt enkelt underbar slappar helg med min dotter vi har tittat på film ätit gott och bara myst varför känns det då som om tiden bara försvann.

Natalie frågade med förtvivlad röst ” mamma varför går tiden så fort när jag är hos dig?”

Ja vad svarar man på det sorry gumman tiden tycks bara försvinna när man har det bra men visst har vi haft det skönt och mysigt i helgen det känns bara som om helgen borde vara längre kanske 3-4 dar.

Fast helt och hållet slappt har det ju inte varit vi har städat akvariumet och även fixat stoppet i handfatet och det är riktigt äckligt nu vet jag varför man ska ha karlar 🙂

Nej nu säger jag godnatt och sov så gott ha det så bra allihop Milla

Written by cammih71

1 februari, 2009 den 10:39

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

