kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Uppdatering….

leave a comment »

Tog mig 1 timme till bussen idag.

Tog mig ca 4 timmar innan jag gav upp och tog smärtstillande

Tog mig 3 timmar att önska min läkare åt hmhmhm…

Tog mig ca 1 timme att inse att jobba i butik med mitt knä önskar jag inte min värsta ovän…

Tog mig 2 timmar att längta hem till min säng och till att inte behöva röra mig något mer idag

Tog mig 2 sekunder utan för dörren att inse att min dag kommer att bli ett hell…..

Tack och hej Milla

Written by cammih71

27 januari, 2009 den 11:05

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

