kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Men snälla…….!

with 4 comments

I går tror jag faktiskt att botten blev nådd, jag fick en kund som kom och ville klaga på min kollega.

Hon hade stått i kö för att betala sina varor och som ni alla vet så har det precis varit löningshelg.

Hon tyckte att person i kassan hade varit för TREVLIG………

Jag har hört det mesta ifrån kunder med klagomål men ärligt kan man klaga på en person som sköter ett kanske inte allt för uppskattat jobb och som orkar vara trevlig.

I vårat jobb har vi fått vara med om det mesta allt från att bli hotade för att vi kollar leg till att få saker kastade på oss till att få höra både det ena och det andra om vad man är för person och en utav mina kollegor hade en dam som blivit arg och sprutat ner henne med en cremefraisch (ja ulf jag tror det är fel stavat  kanske hjälp trp?)

Ja vi jobbar vid kassan är vi mindrevärda för det eller tror dom att vi inte har känslor och ingen hjärna heller för den delen.

Men faktum är att få klagomål på sig för att man är för trevlig…..hmhm… var går gränsen för klagomål…….

Jag säger bara tack och hej medans jag skakar på mitt huvud och undrar vad för strange värld vi lever i.

Written by cammih71

25 januari, 2009 den 08:51

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det var ju garanterat inte jag iaf! 😉

    Malin

    27 januari, 2009 at 09:52

    • Hm hm hm det fanns ju vissa likheter ljust hår och blåa ögon hm hm Aha Hade du peruk?Nej självklart var det inte du, du skulle väl aldrig göra något sådant….eller….? Kram Milla

      camilla

      27 januari, 2009 at 10:45

  2. Nu måste du säga vem de är? blir ju sååå nyfiken!

    Malin

    28 januari, 2009 at 09:19

    • Hej gumman du vet vem det är jag berättar på jobbet i morgon kramis

      camilla

      29 januari, 2009 at 10:45


Kommentera

