kvinna1mamma2dotter3

Kvinna mamma och dotter mitt liv min familj =)

Det går ett rykte…..

with 2 comments

Det går ett rykte hos mina vänner att jag bloggar och helt plötsligt vill dom ha adressen till min blogg…

Jag har varnat dom med att dom kommer att somna när dom läser den att det är komavarning över den men så tänkte jag vara snäll och ge den till några för att dom kanske har svårt att sova en kväll så dom kanske behöver ett sömnpiller…

Nu har andra vänner och släktmedlemmar börjat tjata sig till adressen och jag börjar känna mig rädd jag vågar knappt gå ut på FB längre i fall om att jag har en ny förfrågan.

Äh jag kommer inte att ge den till alla men till några väl utvalda som om jag någon gång skriver något om dom inte kommer att ta illa vid sig (hoppas jag)

Har ni andra varit med om detta någon gång det börja med en och helt plötsligt blev det fler.

En av mina vänner sa efter att läst bloggen Jag kände dig nog inte så väl som jag trodde men det kan ju vara kul att bättra på iallafall.

Är jag svår att lära känna ja lite kanske jag har svårt att släppa in folk i mitt liv men dom som jag släpper in å andra sidan kommer aldrig att slippa mig så okej jag ger det ett försök i värsta fall så får jag sluta skriva helt enkelt eller….?

Bättre så tro =)

Written by cammih71

22 januari, 2009 den 05:37

Publicerat i Uncategorized

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hrrrmmm… Rykte! R.Y.K.T.E.! Hälsningar ordpolisen

    Ulf

    22 januari, 2009 at 05:43

    • sorry Ulf var inte meningen men fingrarna hittade sina egna vägar mvh slarvmaja

      camilla

      22 januari, 2009 at 05:52


Kommentera

